Bc. Michaela Červinková
Bachelor's thesis
Význam emocí v marketingu
Meaning application emotions in Marketing
Abstract:
Bakalářská práce je věnována významu emocí v marketingu. Autorka se v textu zabývá různými druhy emocí a jejich vývojem, dále objasňuje roli emocí v životě každého jedince. Rozebírá také využívání emocí v marketingové komunikaci, přesněji v konceptu 4P a aplikaci emocí v reklamně. Náplň aplikační části tvoří seznámení s projektem a následné realizování hloubkových rozhovorů s respondenty. Účastníci …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on the importance and meaning of emotions in marketing. The author is looking into various types of emotions and its evolution, and clarifying the role of emotions in the life of each individual. The author is also analyzing use of emotions in marketing communication, specifically in 4P concept and in commercials. The application part consists of project introduction followed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mz80q/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová