Bc. Michaela Červinková

Bakalářská práce

Význam emocí v marketingu

Meaning application emotions in Marketing
Anotace:
Bakalářská práce je věnována významu emocí v marketingu. Autorka se v textu zabývá různými druhy emocí a jejich vývojem, dále objasňuje roli emocí v životě každého jedince. Rozebírá také využívání emocí v marketingové komunikaci, přesněji v konceptu 4P a aplikaci emocí v reklamně. Náplň aplikační části tvoří seznámení s projektem a následné realizování hloubkových rozhovorů s respondenty. Účastníci …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the importance and meaning of emotions in marketing. The author is looking into various types of emotions and its evolution, and clarifying the role of emotions in the life of each individual. The author is also analyzing use of emotions in marketing communication, specifically in 4P concept and in commercials. The application part consists of project introduction followed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní