Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh) – Bc. Eva Korinkova, MBA
Bc. Eva Korinkova, MBA
Diplomová práce
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Specifics of integrated marketing communications in selected industries (Marketing communication project of fashion brand implementation entering a new market)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace konkrétní módní značky, vstupující na nový trh, přičemž klade důraz na specifika integrované marketingové komunikace v oboru fashion business. První část vymezuje teoretické principy, jež se týkají integrované marketingové komunikace, fashion marketingu a dílčích specifik marketingové komunikace aplikované do odvětví fashion business. Praktická …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication project of a concrete fashion brand, entering a new market. The main focus lies on the specifics of an integrated marketing communication in fashion business. The first part defines theoretical findings, concerning integrated marketing communication, fashion marketing and partial specifics of marketing communication applied in the field of fashion …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace fashion marketing fashion business haute couture high-end zákazník prémiové značky projektový management značka cílový trh luxusní zboží implementace komunikační mix. Marketing Communication High-End Customer Premium Brands Project Management Brand Target Market Luxury Goods Implementation Communication Mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wxsqp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORINKOVA, Eva. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/58ktta/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků