Řečové vady dětí předškolního věku a jejich náprava – Zuzana ŠENOVÁ
Zuzana ŠENOVÁ
Bachelor's thesis
Řečové vady dětí předškolního věku a jejich náprava
Speech defects of preschool children and their therapy
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku řečových vad u dětí předškolního věku. Budu se zde zabývat jak vadám předcházet či jak je napravit. V praktické části budu provádět kvalitativní výzkum, který bude zaměřen na dvě konkrétní děti (jiná řečová vada), u kterých budu v průběhu školního roku sledovat logopedickou depistáž, průběh a četnost logopedických cvičení a náprav řeči ve spolupráci s klinickým …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on preshool-age children with speech defects. In this theses I will discuss how to prevent and remedy them. The practical part of this theses will be conducted by qualitative research. It will focus on two specific children, both with different speech deficits. I will be monitoring them through the whole academic year, their speech therapy screening, its progress and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠENOVÁ, Zuzana. Řečové vady dětí předškolního věku a jejich náprava. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Analýza rozvoje pragmatické roviny u dětí předškolního věku v mateřské škole logopedické
Klára Rumpová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního a mladšího školního věku ve Zlínském kraji
Petra Chytková -
Analýza a srovnání lexikálně sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v Olomouckém kraji
Kateřina Neumannová -
Dramatická výchova a její vliv na rozvoj pragmatické jazykové roviny předškolních dětí
Kateřina Jedličková -
Analýza projektu zaměřeného na rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí v běžné mateřské škole
Jitka Matoušová -
Rozvoj lexikálně-sémantické roviny s využitím autorské deskové hry
Tereza Břicháčková