Návrh marketingové komunikace vinařské oblasti – Veronika Vavřinová
Veronika Vavřinová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace vinařské oblasti
Marketing Communication Design of Wine Region
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice komunikačních nástrojů vinařské oblasti Slovácka, přesněji města Dubňany. Teoretická část pojednává o marketingu a sním souvisejících procesech, popisuje jednotlivé prvky komunikačního mixu a dále se podrobněji věnuje marketingové komunikaci. Další část je věnována podrobné charakteristice města, jeho minulosti i současnosti. Cílem praktické části bylo získat …moreAbstract:
Bachelor thesis focus on communication instruments issues of wine region Slovácko, more precisely Dubňany town. Theoretical part discuss marketing and marketing related processes, describes individual elements of communication mix and pays attention to marketing communication. Next part deal with detailed characteristic of town, it‘s history and present. The aim of practical part was gather information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102721
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: Tereza Navrátilová
- Reader: Petra Krbová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang