Návrh marketingové komunikace vinařské oblasti – Veronika Vavřinová
Veronika Vavřinová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace vinařské oblasti
Marketing Communication Design of Wine Region
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice komunikačních nástrojů vinařské oblasti Slovácka, přesněji města Dubňany. Teoretická část pojednává o marketingu a sním souvisejících procesech, popisuje jednotlivé prvky komunikačního mixu a dále se podrobněji věnuje marketingové komunikaci. Další část je věnována podrobné charakteristice města, jeho minulosti i současnosti. Cílem praktické části bylo získat …víceAbstract:
Bachelor thesis focus on communication instruments issues of wine region Slovácko, more precisely Dubňany town. Theoretical part discuss marketing and marketing related processes, describes individual elements of communication mix and pays attention to marketing communication. Next part deal with detailed characteristic of town, it‘s history and present. The aim of practical part was gather information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102721
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Tereza Navrátilová
- Oponent: Petra Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang