Segmentace zákazníků vybrané firmy – Markéta VILTOVÁ
Markéta VILTOVÁ
Bakalářská práce
Segmentace zákazníků vybrané firmy
Customer segmentation of a selected company
Anotace:
Předložená bakalářská práce pojednává o segmentaci zákazníků vybrané firmy. V první části bakalářské práce jsou definovány pojmy související především s procesem segmentace a nákupním chováním. V praktické části je proveden popis vybrané firmy a analýza jejího prostředí. Další části práce jsou zaměřeny pouze na zákazníky společnosti. Segmenty jsou tvořeny na základě analýzy jejich nákupního chování …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on a customer segmentation of a selected company. The first part of this thesis defines terms related mostly to a process of segmentation and a purchasing behaviour. The practical part gives a description of a selected company and an analysis of its environment. Following parts are focused only on customers of the company. Segments are based on analysis of their purchasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VILTOVÁ, Markéta. Segmentace zákazníků vybrané firmy . Cheb, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.
Michael Čermák -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Model zákaznické segmentace ve vybraném podniku
Michal Kopřiva -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Monika Králová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Nadezhda Axyonova