Vliv složení potravin a kosmetiky na spotřební chování – Daniela Obluková
Daniela Obluková
Bachelor's thesis
Vliv složení potravin a kosmetiky na spotřební chování
Influence of food and cosmetics ingredients on consumer behaviour
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá složením potravin a kosmetiky z hlediska chemických aditiv, konzervantů a jejich vlivem na spotřební chování. V teoretické části bude vysvětleno, proč by spotřebitelům nemělo být lhostejné složení produktů, které kupují. Cílem je nejprve analyzovat povědomí spotřebitelů o přidaných látkách a následně zjistit, do jaké míry je pro ně prioritní nakupovat kvalitní produkt bez …moreAbstract:
The bachelor thesis is focusing on the influence of chemical ingredients used in food and cosmetics industry on consumer behaviour. Theoretical part mentions why it is important to know what does the product actually contains and explains the health impacts. The practical part starts with an analysis of the consumer awareness about chemical additives contained in food and cosmetics, finding out what …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54846
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Jitka Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54846
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím