Vliv složení potravin a kosmetiky na spotřební chování – Daniela Obluková
Daniela Obluková
Bachelor's thesis
Vliv složení potravin a kosmetiky na spotřební chování
Influence of food and cosmetics ingredients on consumer behaviour
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá složením potravin a kosmetiky z hlediska chemických aditiv, konzervantů a jejich vlivem na spotřební chování. V teoretické části bude vysvětleno, proč by spotřebitelům nemělo být lhostejné složení produktů, které kupují. Cílem je nejprve analyzovat povědomí spotřebitelů o přidaných látkách a následně zjistit, do jaké míry je pro ně prioritní nakupovat kvalitní produkt bez …viacAbstract:
The bachelor thesis is focusing on the influence of chemical ingredients used in food and cosmetics industry on consumer behaviour. Theoretical part mentions why it is important to know what does the product actually contains and explains the health impacts. The practical part starts with an analysis of the consumer awareness about chemical additives contained in food and cosmetics, finding out what …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54846
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54846
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím