Michal Cerulík

Diplomová práce

Corporate identity v rodinnom podniku

Corporate identity v rodinnom podniku
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat význam a navrhnout Corporate Identity pro vedení rodinné firmy. V teoretické části jsou popsány specifika rodinného podnikání a také podrobně rozebrány jednotlivé složky CI a to jmenovitě: produkt, firemní design, kultura a komunikace. Metodická část se zabývá výzkumem trhu. V praktické části je navržen postup na implementaci CI jakož i formulace základních hodnot …více
Abstract:
The aim of this Master´s Thesis is to describe importance and implementation of corporate identity for family business. The theoretical part describes specifics of family business and analyze the components of CI, namely : product, corporate design, culture and communication. Methodological part focuses on market research. In the practical part of this thesis, the process of CI implementation as well …více
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je popísať význam a navrhnúť Corporate Identity pre vedenie rodinnej firmy. V teoretickej časti sú popísané špecifiká rodinného podnikania a taktiež podrobne rozobrané jednotlivé zložky CI a to menovite produkt, firemný design, kultúra a komunikácia. Metodologická časť sa zaoberá výskumom trhu. V praktickej časti je navrhnutý postup na implementáciu CI ako aj formulácia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2016
  • Vedoucí: Ivana Svobodová
  • Oponent: Jana Müllerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52528