Corporate identity v rodinnom podniku – Michal Cerulík
Michal Cerulík
Diplomová práce
Corporate identity v rodinnom podniku
Corporate identity v rodinnom podniku
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat význam a navrhnout Corporate Identity pro vedení rodinné firmy. V teoretické části jsou popsány specifika rodinného podnikání a také podrobně rozebrány jednotlivé složky CI a to jmenovitě: produkt, firemní design, kultura a komunikace. Metodická část se zabývá výzkumem trhu. V praktické části je navržen postup na implementaci CI jakož i formulace základních hodnot …víceAbstract:
The aim of this Master´s Thesis is to describe importance and implementation of corporate identity for family business. The theoretical part describes specifics of family business and analyze the components of CI, namely : product, corporate design, culture and communication. Methodological part focuses on market research. In the practical part of this thesis, the process of CI implementation as well …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je popísať význam a navrhnúť Corporate Identity pre vedenie rodinnej firmy. V teoretickej časti sú popísané špecifiká rodinného podnikania a taktiež podrobne rozobrané jednotlivé zložky CI a to menovite produkt, firemný design, kultúra a komunikácia. Metodologická časť sa zaoberá výskumom trhu. V praktickej časti je navrhnutý postup na implementáciu CI ako aj formulácia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2016
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Jana Müllerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Identity s príkladom aplikácie na Hochschule für Musik Franz Liszt Weimar
Diana Lacová -
Corporate Identity s príkladom aplikácie na Hochschule für Musik Franz Liszt Weimar
Diana Lacová -
Corporate identity firmy Edel Vent
Juraj CHOVANEC -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová