Michal Cerulík
Master's thesis
Corporate identity v rodinnom podniku
Corporate identity v rodinnom podniku
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat význam a navrhnout Corporate Identity pro vedení rodinné firmy. V teoretické části jsou popsány specifika rodinného podnikání a také podrobně rozebrány jednotlivé složky CI a to jmenovitě: produkt, firemní design, kultura a komunikace. Metodická část se zabývá výzkumem trhu. V praktické části je navržen postup na implementaci CI jakož i formulace základních hodnot …moreAbstract:
The aim of this Master´s Thesis is to describe importance and implementation of corporate identity for family business. The theoretical part describes specifics of family business and analyze the components of CI, namely : product, corporate design, culture and communication. Methodological part focuses on market research. In the practical part of this thesis, the process of CI implementation as well …moreAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je popísať význam a navrhnúť Corporate Identity pre vedenie rodinnej firmy. V teoretickej časti sú popísané špecifiká rodinného podnikania a taktiež podrobne rozobrané jednotlivé zložky CI a to menovite produkt, firemný design, kultúra a komunikácia. Metodologická časť sa zaoberá výskumom trhu. V praktickej časti je navrhnutý postup na implementáciu CI ako aj formulácia …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52528
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2016
- Supervisor: Ivana Svobodová
- Reader: Jana Müllerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Corporate Identity s príkladom aplikácie na Hochschule für Musik Franz Liszt Weimar
Diana Lacová -
Corporate Identity s príkladom aplikácie na Hochschule für Musik Franz Liszt Weimar
Diana Lacová -
Corporate identity firmy Edel Vent
Juraj CHOVANEC -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová