Bc. Martin Zavadil

Diplomová práce

Tvorba komunikační kampaně

Development of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu komunikační kampaně pro první celouniverzitní ples, Ples studentů Masarykovy univerzity, který je pořádán Masarykovou studentskou unií, její realizace a analýza. Práce je členěna na dvě základní části. V první teoretické části je představena problematika komunikačních modelů a hierarchického působení komunikace na zákazníky. Ta je pak aplikována v samotném komunikačním …více
Abstract:
The objective of this thesis is to develop a communication campaign for the first university ball, Masaryk University Student Ball, held by Masaryk Student Union, its implementation and analysis. The paper is divided into two major parts. The first theoretical part introduces the issue of communication models and hierarchical effects of communication on customers. This is then applied in the communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta