Bc. Martin Zavadil

Master's thesis

Tvorba komunikační kampaně

Development of communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu komunikační kampaně pro první celouniverzitní ples, Ples studentů Masarykovy univerzity, který je pořádán Masarykovou studentskou unií, její realizace a analýza. Práce je členěna na dvě základní části. V první teoretické části je představena problematika komunikačních modelů a hierarchického působení komunikace na zákazníky. Ta je pak aplikována v samotném komunikačním …more
Abstract:
The objective of this thesis is to develop a communication campaign for the first university ball, Masaryk University Student Ball, held by Masaryk Student Union, its implementation and analysis. The paper is divided into two major parts. The first theoretical part introduces the issue of communication models and hierarchical effects of communication on customers. This is then applied in the communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta