Srovnání reliability a predikčních vlastností inventářů strategií učení se cizímu jazyku – Bc. Iva Hudečková
Bc. Iva Hudečková
Master's thesis
Srovnání reliability a predikčních vlastností inventářů strategií učení se cizímu jazyku
Comparison of Reliability and Predictive Characteristics of Foreign Language Learning Strategy Inventories
Abstract:
Diplomová práce se zabývá otázkou, jak nejlépe zjišťovat strategie učení se cizímu jazyku. V teoretické části jsou vymezeny strategie učení, je představena jedna z nejpoužívanějších klasifikací strategií, dále jsou popsány metody zjišťování strategií učení se cizímu jazyku a tři konkrétní inventáře, jejichž edukometrické vlastnosti jsou srovnávány v praktické části diplomové práce. Praktická část se …moreAbstract:
This thesis deals with question how can we determine foreign language learning strategies in the best way. In the theorical part, there is defined learning strategies, is presented one of the most used classification of strategies, description of methods using for finding foreign language learning strategies, and some information about three concrete inventoriers whose educometric qualities are compared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/px2xl/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2013
- Supervisor: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUDEČKOVÁ, Iva. \textit{Srovnání reliability a predikčních vlastností inventářů strategií učení se cizímu jazyku}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/5a6z9d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA