Srovnání reliability a predikčních vlastností inventářů strategií učení se cizímu jazyku – Bc. Iva Hudečková
Bc. Iva Hudečková
Master's thesis
Srovnání reliability a predikčních vlastností inventářů strategií učení se cizímu jazyku
Comparison of Reliability and Predictive Characteristics of Foreign Language Learning Strategy Inventories
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá otázkou, jak nejlépe zjišťovat strategie učení se cizímu jazyku. V teoretické části jsou vymezeny strategie učení, je představena jedna z nejpoužívanějších klasifikací strategií, dále jsou popsány metody zjišťování strategií učení se cizímu jazyku a tři konkrétní inventáře, jejichž edukometrické vlastnosti jsou srovnávány v praktické části diplomové práce. Praktická část se …viacAbstract:
This thesis deals with question how can we determine foreign language learning strategies in the best way. In the theorical part, there is defined learning strategies, is presented one of the most used classification of strategies, description of methods using for finding foreign language learning strategies, and some information about three concrete inventoriers whose educometric qualities are compared …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/px2xl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2013
- Vedúci: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA