Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup – Jan Šulc
Jan Šulc
Diplomová práce
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Anotace:
Téma diplomové práce je Analýza internetového marketingu ve společnosti Cekindo Bisnis Grup. Diplomová práce je psána v magisterském studijním programu Ekonomika a Management se zaměřením na informační a komunikační technologie a kvantitativní metody. Práce klade hlavní důraz na marketingové activity a konkurenceschopnost společnosti na indonéském trhu. Teoretická část diplomové práce poskytuje úvod …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is Online Marketing Analysis of Cekindo Bisnis Grup. Orientation of the topic is related to the master course in Economics and Management and its specialization in Information and Communication Technologies and Quantitative Methods. Nevertheless main focus is on marketing activity of the company and its competitiveness on Indonesian market. The theoretical part of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Online marketing ve vybraném podniku
Tomáš Ferkl -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako
Název
Vložil
Vloženo
Práva