Bc. Patricie Benešová

Diplomová práce

Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje

Territorial marketing of major tourist destinations of the Ústí region.
Anotace:
Obnovení územní samosprávy po roce 1989 přináší sice obcím a následně i krajům výrazně vyšší samostatnost v rozhodování o aktivitách směřujících k vlastnímu udržitelnému rozvoji, na druhou stranu mizí mnohé plošné finanční podpory ze strany státu. Územně samosprávné celky tak musejí hledat další zdroje financí. Na pomoc jim přichází nástroj, který se již osvědčil v podnikatelské sféře. – marketing …více
Abstract:
Restoration of territorial self-government after 1989, when there was further and further development in the region, later greater independence in deciding on activities aimed at its own sustainable development, on the other hand and many other financial support from the state. Territorial self-governing units must therefore look for other sources of finance. A tool he has already proven in the business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní