Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti a hyperaktivitou – Bc. Vítězslav Krátký, DiS.
Bc. Vítězslav Krátký, DiS.
Bakalářská práce
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti a hyperaktivitou
Anotace:
Krátký, V. Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti a hyperaktivitou. Bakalářská práce, Brno: Masarykova Univerzita, 2006. 41 s. Bakalářská práce se pokouší přiblížit problematiku dětí s poruchou pozornosti a hy-peraktivitou v celém jejím rozsahu. Jejím hlavním cílem je poukázat na potíže a možnosti nápravy v oblasti vzdělávání. Zabývá se reedukací a integrací žáků se syndromem ADHD.Abstract:
Krátký, V. Education of pupil with Attention Deficit Hyperactivity Disorder. Bachelory project, Brno: Masarykova Univerzita, 2006. 41 p. Bachelory project try to approach problems of children with Attention Deficit Hy-peractivity Disorder in wide range. Main aim is to point to problems and possibilities of rehabilitation in education. Concern itself with re-education and integration of pupil with ADHD …víceKlíčová slova
Klíčová slova porucha pozornosti a hyperaktivita vzdělávání reedukace alternativní programy metody poradenství integrace speciálně pedagogické centrum pedagogicko psycholo-gická poradna Key words Attention Deficit Hyperactivity Disorder education re-education alternative pro-grams methods counseling integration special pedagogical center pedagogical-psychological counseling (center)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aftou/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce střední odborné školy s pedagogicko-psychologickou poradnou a speciálním pedagogickým centrem
Martina Ondrová -
Sebepojetí adolescentních klientů pedagogicko-psychologické poradny
Monika MANDOVCOVÁ -
Problematika doporučení vyšetření v pedagogicko - psychologické poradně z pohledu rodičů
Markéta PILEČKOVÁ -
Spolupráce pedagogicko-psychologické poradny s rodiči dětí s ADHD
Lenka Přibylová -
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Srovnání objektivního a subjektivního hodnocení grafomotorických dovedností u dětí s dysgrafií a hyperaktivní poruchou pozornosti.
Kamila Toráčová -
Výchova a vzdělávání jedince s poruchou pozornosti a hyperaktivitou
Daniel SÝKORA