Determinanty etického nakupování – Bc. Klára Halamíčková
Bc. Klára Halamíčková
Diplomová práce
Determinanty etického nakupování
Determinants of ethical consumerism
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, které faktory nejvíce ovlivňují nákupní chování spotřebitele produktů nebo služeb spojených s etickou spotřebou, přičemž tyto faktory jsou systematizovány podle modelu Teorie plánovaného chování. Tato práce se zaměřuje na jednu z oblastí modelu Teorie plánovaného chování, na kontrolní přesvědčení a vnímanou kontrolu chování. Teoretická část práce obsahuje rešerši literatury …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is to identify which factors influence the purchasing behaviour of consumers of products or services related to ethical consumption the most, whereas these factors are systematized according to the model of the Theory of planned behaviour. This thesis focuses on one of the areas of the model of the Theory of planned behaviour, control beliefs and perceived behavioural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g6px2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Teorie plánovaného jednání v řešení problémového jednání žáka učitelem
Petr Vašek -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Nákupní chování spotřebitelů na Vysočině v době koronaviru ve vztahu k drive thru prodeji
Kateřina Hubková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková