Doučování žáků středních škol ohrožených školním neúspěchem. – Markéta Bečáková
Markéta Bečáková
Bachelor's thesis
Doučování žáků středních škol ohrožených školním neúspěchem.
Tutoring of High School Students at Risk of School Failure
Anotácia:
Tématem práce je doučování žáků středních škol, kteří jsou ohroženi školním neúspěchem. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou, která vychází z odborných i online zdrojů a je zaměřena na učení, styly učení, střední školy a teoretickou část uzavírá kapitola školního neúspěchu a doučování žáků. Praktická část pojednává o doučování žáků a jejich vztah k doučování, důvody doučování, formy a …viacAbstract:
The topic of the work is tutoring high school students who are at risk of school failure. The work is divided into two parts, the theoretical part, which is based on professional and online sources and is focused on learning, learning styles, high schools and the theoretical part concludes the chapter on school failure and tutoring students. The practical part deals with tutoring students and their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bečáková, Markéta. Doučování žáků středních škol ohrožených školním neúspěchem.. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová