Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy – Klára ZAPLETALOVÁ
Klára ZAPLETALOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy
Marketing of the Municipalities at the Example of Opava
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingové prostředí města Opavy v oblasti cestovního ruchu a na základě zjištěných poznatků následně předložit návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace. Bakalářská práce je koncipována do dvou částí. První, teoretická část, definuje základní pojmy týkající se marketingu měst a obcí a pojmy z oblasti marketingu cestovního ruchu. Druhá …viacAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to analyze the current state of Opava marketing environ-ment in the tourism industry and based on the findings then submit suggestions and recommendations to improve the current situation. The Bachelor thesis is divided into two parts. The first, theoretical part, defines the basic concepts relating to the marketing of towns and villages and concepts of tourism marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zverejniť od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAPLETALOVÁ, Klára. Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public economics and administration
Práce na příbuzné téma
-
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Městský marketing v Rožnově pod Radhoštěm
Marek Havran -
Městský marketing a tvorba marketingového plánu na příkladu města Písek
Alena Stellnerová -
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Radka Nováková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov