Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středním odborném učilišti – Kateřina Ogorková
Kateřina Ogorková
Bachelor's thesis
Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středním odborném učilišti
Abstract:
Bakalářská práce mapuje zkušenosti s inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci středního odborného učiliště běžného typu. Teoretická část vychází z nejnovějších poznatků a výzkumů ohledně etiologie, diagnostiky různých poruch u žáků na SOŠ a vzdělávání žáků s těmito poruchami v procesu jejich inkluze do běžných středních škol. Zabývá se legislativou potřebnou k procesu inkluze a také …moreAbstract:
The bachelor thesis maps the experience with inclusion of pupils with special educational needs within a regular type of secondary vocational school. The theoretical part is based on the latest findings and research regarding the aetiology, diagnosis of various disorders in pupils in secondary special schools and education of pupils with these disorders in the process of their inclusion in mainstream …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OGORKOVÁ, Kateřina. \textit{Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středním odborném učilišti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/5bxr61/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ