Porovnání investic společnosti M2C do marketingové komunikace na sociálních sítích a tištěných médií – Bc. Jana Kučerová, DiS.
Bc. Jana Kučerová, DiS.
Diplomová práce
Porovnání investic společnosti M2C do marketingové komunikace na sociálních sítích a tištěných médií
Comparing investment of marketing communication of M2C Company to social media and print media
Anotace:
Diplomová práce řeší otázku efektivního vynakládání finančních prostředků společnosti M2C na PR a marketingovou komunikaci. V současnosti společnost investuje především do tištěné a webové reklamy, výrazně menší rozpočtové prostředky na propagaci firmy jsou určeny pro sociální sítě. Diplomová práce podrobuje tuto marketingovou strategii ucelené kritické analýze a z hlediska efektivnosti zkoumá stav …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of effective spending of M2C financial resources on PR and marketing communication. At present, the company invests primarily in printed and web advertising, significantly smaller budgets for company promotion are for social networks. The diploma thesis deals with this marketing strategy with a comprehensive critical analysis and in terms of effectiveness it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gacse/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2018
- Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová