Brněnské pověsti jako inspirace - výtvarný projekt pro žáky prvního stupně základní školy – Mgr. Nikol Kučerová
Mgr. Nikol Kučerová
Diplomová práce
Brněnské pověsti jako inspirace - výtvarný projekt pro žáky prvního stupně základní školy
Brno legends as an inspiration - art project for pupils of primary school
Anotace:
Cílem DP bylo seznámit žáky prostřednictvím Vv s pověstmi města Brna a okolí a postupně u nich vytvářet pozitivní vztah k rodnému městu. Představit jim různé varianty motivace a tvorby formou výtvarného projektu a přispívat tak k rozvoji jejich tvořivosti, fantazie, hravosti, touhy po experimentu a nespoutaném sebevyjádření. Teoretická část obsahuje návaznost Vv na RVP ZV, její cílové zaměření, charakterizuje …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis was to bring pupils together with legends of Brno and its surroudings through the Art, to build up gradually their positive relation to the native city. Also to present them different variations of motivation and creation through the art project and contribute to develop their creativity, fantasy, playfulness, desire for experiment as well as unbridled sefl-expression …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bq87q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Bc. Pavla Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Aplikace moderních tanečních stylů do hodin tělesné výchovy na 1. stupni základní školy
Pavlína Ellnerová -
Příprava na vyučovací hodinu chemie: Neutralizace
Anita Sobotková -
Alternativní metody výuky na 1. stupni ZŠ
Karolína Toulová -
Rozvoj sociálních kompetencí klientů rezidenčních zařízení skrze alternativní metody výtvarné činnosti
Michaela Matějková -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
METODY VÝTVARNÉ VÝCHOVY JAKO METODY RESOCIALIZACE DĚTÍ V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Kateřina KASALOVÁ -
Výtvarné projektové metody na malotřídních základních školách
Kristýna HAMPLOVÁ