Bc. David MATULKA

Master's thesis

Zákaznicky orientované procesy ve vybrané firmě

Customer-oriented processes in the selected business
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zákaznicky orientované procesy ve vybrané firmě. Cílem je analyzovat procesy ve firmě a zdokumentovat jejich zákaznickou orientaci, zhodnotit zákaznickou spokojenost s těmito procesy a posoudit přínos procesů a činností prodejce. Práce se skládá z teoretické části, která se věnuje objasnění problematiky řízení vztahů se zákazníky, a z části praktické. Na úvod praktické …viac
Abstract:
The diploma thesis is focused on customer-oriented processes in a selected company. The aim is to analyze the processes in the company and document their customer orientation, evaluate customer satisfaction with these processes, and assess the benefits of the processes and activities of the seller. The thesis consists of theoretical part, which is dedicated to clarifying the issues of customer relationship …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATULKA, David. Zákaznicky orientované procesy ve vybrané firmě. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/