Zákaznicky orientované procesy ve vybrané firmě – Bc. David MATULKA
Bc. David MATULKA
Master's thesis
Zákaznicky orientované procesy ve vybrané firmě
Customer-oriented processes in the selected business
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zákaznicky orientované procesy ve vybrané firmě. Cílem je analyzovat procesy ve firmě a zdokumentovat jejich zákaznickou orientaci, zhodnotit zákaznickou spokojenost s těmito procesy a posoudit přínos procesů a činností prodejce. Práce se skládá z teoretické části, která se věnuje objasnění problematiky řízení vztahů se zákazníky, a z části praktické. Na úvod praktické …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on customer-oriented processes in a selected company. The aim is to analyze the processes in the company and document their customer orientation, evaluate customer satisfaction with these processes, and assess the benefits of the processes and activities of the seller. The thesis consists of theoretical part, which is dedicated to clarifying the issues of customer relationship …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATULKA, David. Zákaznicky orientované procesy ve vybrané firmě. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace procesu s ohledem na spokojenost zákazníka
Lucie Veličková -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
Markéta BLAŽKOVÁ -
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Daniel Černý -
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
CRM systémy v ekonomických inštitúciách
Jerzy Pielesz -
Využití CRM ve finančním poradenství
Iveta Čochnářová -
Analýza a využití CRM systémů v malých a středních podnicích České republiky
Romana Fedorová -
Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy
Petr Kučera