Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice – Jana BLAŤÁKOVÁ
Jana BLAŤÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice
The use of marketing communication tools for the development of the wine industry in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na nástroje marketingové komunikace, jež vinařství v České republice využívají pro svůj rozvoj. Primárním cílem práce je zjistit, které nástroje jsou vinařstvími nejvíce využívány pro naplnění jejich marketingových cílů. Dalšími cíli je analyzovat informace, jaký praktický dopad mají na vinařství podpory poskytované Vinařským fondem České republiky, dále které marketingové …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication tools used by wineries in the Czech Republic for their development. The primary objective of the thesis is to find out which tools are most used by wineries to meet their marketing objectives. Other objectives are to analyse information on the practical impact on wineries of the support provided by the Wine Fund of the Czech Republic, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAŤÁKOVÁ, Jana. \textit{Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2024. Available from: https://theses.cz/id/5cq61u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLAŤÁKOVÁ, Jana. Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice . Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
16/4/2024