Řešení problematiky poruch dětí s LMD v alternativních programech – Mgr. Šárka Ráabová, DiS.
Mgr. Šárka Ráabová, DiS.
Bachelor's thesis
Řešení problematiky poruch dětí s LMD v alternativních programech
Abstract:
Za téma svojí bakalářské práce jsem si vybrala problematiku dětí s lehkou mozkovou dysfunkcí, která v současné době postihuje stále větší procento dětí. Tyto děti jsou nespravedlivě hodnoceny a kárány za svoje špatné chování a neúspěchy, ačkoliv pro to sami nemohou nic udělat. Cílem mojí bakalářské práce je prokázat vhodnost zařazování dětí s LMD do alternativních proudů školství, kde vytvářejí prostor …moreAbstract:
For the subject my bachelor's work, I chose problematic childs with LMD, which affecting more percents childrens.This Childrens are wrongful rate and reproach for their worse behaviour and failures, even though theirself couldn't do anzthing. Purpose mz bachelor's work is prove correct childs with LMD to the alternative current education, where they makeing place for professional and high special accession …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xtzxl/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2006
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Reformní proudy v podmínkách současné primární školy
Lucie FOLTOVÁ -
Alternativní program Začít spolu jako řešení problematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Šárka Ráabová -
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Individuální přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami při odborném vzdělávání
Jana Doležalová -
Individuální přístup v organizaci služeb sociální práce
Hana HOFFMANOVÁ -
Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce
Veronika ČUJKOVÁ -
Individuální přístup k rozvoji sociálních kompetencí u dětí předškolního věku s ohledem na typ vztahové vazby.
Ivona Hoření -
Individuální přístup při práci s dětmi a mladistvými ve vyloučených lokalitách
Rozina RIBEIRO MONTEIRO