Konzumerismus - historický vývoj, příčiny a důsledky – Jan Peroutka
Jan Peroutka
Bakalářská práce
Konzumerismus - historický vývoj, příčiny a důsledky
Consumerism – historical development, causes and effects
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit fenomén konzumerismu a konzumní společnosti z pohledu historie, sociologie a ekonomie. Práce rovněž zkoumá možné příčiny a důsledky tohoto jevu. Práce je teoretické povahy a neobsahuje praktickou část.Abstract:
The main goal of this thesis is to analyse and evaluate the phenomena of consumerism and consumer society in the context of history, sociology and economy. It also explores possible causes and effects of this phenomena. The thesis is theoretical and does not contain a practical section.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51677
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Zuzana Džbánková
- Oponent: Markéta Šumpíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51677
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora -
Konzumerismus a konzumní společnost na kosmetickém trhu
Trang Phuong Nguyen -
Konzumní společnost - trh s oblečením
Tereza Kobrzková -
Umění a konzumní společnost
Petra Kuchařová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík