Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady – Bc. Lucie Forstnerová
Bc. Lucie Forstnerová
Diplomová práce
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Communication Mix proposal for the new product line
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu nové výrobkové řady české kosmetické firmy. Firma je ryze českou firmou vyrábějící vysoce kvalitní kosmetické výrobky. Na základě teoretických poznatků byla provedena situační analýza firmy z dostupných praktických materiálů firmy. Dalším krokem bylo zhodnocení jednotlivých segmentů zákazníků firmy a také bylo na základě všech dostupných informací …víceAbstract:
This thesis describes the proposal of the communication mix new product line of the Czech cosmetic company. The company is a purely Czech company producing high quality cosmetic products. Based on theoretical knowledge it was conducted situational analysis of the company according the available practical materials company. The next step was evaluation the individual customer segments of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jwx0k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann