Economic Analysis of Media Market: A Case Study of a fashion magazine – Ksenia Shapko
Ksenia Shapko
Bakalářská práce
Economic Analysis of Media Market: A Case Study of a fashion magazine
Abstract:
The bachelor thesis deals with the economic analysis, in particular with marketing research of Vogue magazine. The aim is to define and prove social trends and offer possibilities of economical success increase. The first theoretical part is dedicated to market and marketing theory, questionnaire creation rules, Vogue historical overview and its positioning today. The practical part is devoted to the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Economics of a firm on the media market
Maksym Ponomarenko -
Economics of a firm on the media market
Irina Grinkevich -
Economic Analysis and Comparison of Online and Offline Media Market
Tatiana Kochurova -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan -
The Muzzled Watchdog: The impact of EU conditionality on media freedom in Serbia
Tessa Marriëtte van Stiphout -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova
Název
Vložil
Vloženo
Práva