Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr – Václav Půlpán
Václav Půlpán
Master's thesis
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
The influence of Google Optimize on the conversion rate
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací webových stránek. Popisuje hlavní pojmy z oblasti webové analytiky a vysvětluje přístupy ke sběru a analýze dat. V práci je uveden doporučený postup pro tvorbu optimalizačních testů včetně celého životního cyklu těchto testů. Hlavním cílem této práce je kvantifikovat dopady jednotlivých implementací A/B testů vytvořených pomocí nástroje Google Optimize na …viacAbstract:
This thesis deals with website optimization. It describes the main concepts of web analytics and explains approaches to data collection and analysis. The paper presents a recommended procedure for creating optimization tests, including the whole life cycle of these tests. The main goal of this work is to quantify the impacts of individual implementations of A / B tests created with the Google Optimize …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Petr Máša
- Oponent: Martin Zbořil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76807
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Znalostní a webové technologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vybraných vlastností a nástrojů CSS na rychlost načítání webové stránky
Vladimír Turek -
Vliv CSS na výkon a rychlost načítání webových stránek
Jiří Kaštánek -
Optimalizace rychlosti načítání responzivního webu na mobilních zařízeních
Marek ŠAFRÁNEK -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Andrea Kramecová -
Popis obchodního B2B procesu a jeho ověření ve vybrané technologické firmě
Martin Mlčoch -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
Testing Foreign Language Speaking Proficiency: Development and Analysis of a Testing Tool for Czech School Leaving Examination
Jitka Bednářová