Spolupráce učitelů 1. stupně ZŠ se školskými poradenskými zařízeními – Bc. Anna OBADALOVÁ
Bc. Anna OBADALOVÁ
Diplomová práce
Spolupráce učitelů 1. stupně ZŠ se školskými poradenskými zařízeními
Cooperation between primary school teachers and school counselling services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spoluprací učitelů 1. stupně ZŠ s pracovníky školských poradenských zařízení. Práce se zaměřuje obecně na pojem poradenství, jeho funkce, cíle a způsob komunikace v poradenském procesu. Dále je zde popsán školský poradenský systém v České republice a jeho legislativa. Práce se zaměřuje také na osobnosti učitelů a poradenských pracovníků, kteří spolu vzájemně spolupracují. …víceAbstract:
The thesis deals with awareness of cooperation between primary school teachers and school counselling services. It discusses concept of counseling, its function, goals and methods of communication in the counseling process. It also describes the school counseling services in the Czech Republic, including legislation. The eduacation of pupils with special education needs, and personality of teacher …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBADALOVÁ, Anna. Spolupráce učitelů 1. stupně ZŠ se školskými poradenskými zařízeními. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková
Název
Vložil
Vloženo
Práva