Marketingová komunikace Komerční banky a.s. – Bc. Lea Nechvílová
Bc. Lea Nechvílová
Master's thesis
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Marketing Communication of Komerční banka a.s.
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace Komerční banky, a.s." je zaměřena na analýzu marketingové kampaně na Novou éru bankovnictví Komerční banky, a.s. z pohledu veřejnosti a klientů s cílem navrhnutí nové marketingové kampaně. První část práce obsahuje teoretický úvod do oblasti marketingu a marketingové komunikace, do oblasti bankovnictví a do oblasti bankovního marketingu i s jeho specifiky …moreAbstract:
The diploma thesis titled "Marketing Communication of Komerční banka, a.s." is focused on the analysis of the marketing campaign for the New Era of Banking of Komerční banka, a.s. from the perspective of the public and clients with the aim of designing a new marketing campaign. The first part of the thesis contains a theoretical introduction to the field of marketing and marketing communication, to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nechvílová, Lea. Marketingová komunikace Komerční banky a.s.. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku
Pavel Kalenský -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova