Marketingová komunikace Komerční banky a.s. – Bc. Lea Nechvílová
Bc. Lea Nechvílová
Diplomová práce
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Marketing Communication of Komerční banka a.s.
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace Komerční banky, a.s." je zaměřena na analýzu marketingové kampaně na Novou éru bankovnictví Komerční banky, a.s. z pohledu veřejnosti a klientů s cílem navrhnutí nové marketingové kampaně. První část práce obsahuje teoretický úvod do oblasti marketingu a marketingové komunikace, do oblasti bankovnictví a do oblasti bankovního marketingu i s jeho specifiky …víceAbstract:
The diploma thesis titled "Marketing Communication of Komerční banka, a.s." is focused on the analysis of the marketing campaign for the New Era of Banking of Komerční banka, a.s. from the perspective of the public and clients with the aim of designing a new marketing campaign. The first part of the thesis contains a theoretical introduction to the field of marketing and marketing communication, to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nechvílová, Lea. Marketingová komunikace Komerční banky a.s.. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku
Pavel Kalenský -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova