Martina Kapounová

Bachelor's thesis

Komparace komunikačních kampaní na modely automobilů Škoda Enyaq a Hyundai Ioniq 5 a návrh na jejich vylepšení

Comparison of communication campaigns for Škoda Enyaq and Hyundai Ioniq 5 car models and proposal for their improvement
Abstract:
Cílem této práce je zjistit vnímání komunikačních kampaní modelů automobilů Škoda Enyaq a Hyundai IONIQ 5, vyhodnotit výsledky průzkumu a na základě zjištěných údajů navrhnout doporučení. V práci jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingový mix, SWOT analýza, komunikační mix, atd., přičemž dále jsou zde popsány trendy v oblasti marketingu. V praktické části je popsána společnost Škoda Auto, taktéž …more
Abstract:
The aim of this thesis is to find out the perception of communication campaigns of Škoda Enyaq and Hyundai IONIQ 5 car models, to evaluate the results of the survey and to propose recommendations based on the findings. In this thesis, the concepts like marketing, marketing mix, SWOT analysis, communication mix etc. are explained and the trends in the field of marketing are also discussed. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2023
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91080