Bc. Tereza Moravcová

Master's thesis

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodeje. Hlavním cílem této diplomové práce je vyhodnocení komunikačních nástrojů vybrané společnosti a navržení inovace v marketingové komunikaci s cílem zajistit stabilizaci a lepší uplatnění vybrané společnosti na trhu. Teoretická část práce popisuje možnosti analýzy marketingové prostředí, problematiku marketingové …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of marketing communication tools in sales support area. The main aim of this diploma thesis is to evaluate the communication tools of the selected company and to propose innovations in marketing communication in order to ensure the stabilization and better application of the selected company on the market. The theoretical part describes the possibilities of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication