Bc. Tereza Moravcová

Master's thesis

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodeje. Hlavním cílem této diplomové práce je vyhodnocení komunikačních nástrojů vybrané společnosti a navržení inovace v marketingové komunikaci s cílem zajistit stabilizaci a lepší uplatnění vybrané společnosti na trhu. Teoretická část práce popisuje možnosti analýzy marketingové prostředí, problematiku marketingové …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of marketing communication tools in sales support area. The main aim of this diploma thesis is to evaluate the communication tools of the selected company and to propose innovations in marketing communication in order to ensure the stabilization and better application of the selected company on the market. The theoretical part describes the possibilities of marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
  • Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication