Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Tereza Moravcová
Bc. Tereza Moravcová
Diplomová práce
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodeje. Hlavním cílem této diplomové práce je vyhodnocení komunikačních nástrojů vybrané společnosti a navržení inovace v marketingové komunikaci s cílem zajistit stabilizaci a lepší uplatnění vybrané společnosti na trhu. Teoretická část práce popisuje možnosti analýzy marketingové prostředí, problematiku marketingové …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the use of marketing communication tools in sales support area. The main aim of this diploma thesis is to evaluate the communication tools of the selected company and to propose innovations in marketing communication in order to ensure the stabilization and better application of the selected company on the market. The theoretical part describes the possibilities of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ifbyk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karel Tamme -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu.
Jiří Jasenský -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu
Jiří Jasenský