Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti. – Ing. Markéta Dlouhá
Ing. Markéta Dlouhá
Bakalářská práce
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Effective segmentation of customers portfolio in connection with given company goals. Prospect segmentation criteria and its priorities according to company’s vision.
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na marketingovou a distribuční segmentaci především v oblasti periodického a neperiodického tisku. Cílem práce je popsat segmentační postupy a kritéria a na jejich teoretickém základě analyzovat jeden titul. V teoretické části popisuje postupy a principy segmentace. V aplikační fázi analyzuje jeden z odborných ekonomických týdenníků z pohledu zacílení na čtenáře a z pohledu optimálního …víceAbstract:
This thesis is focused on marketing and distributional segmentation mainly in the area of periodic and non-periodic press. Its goal is to describe theory of processes of segmentation and criteria of segmentation. Another goal is to analyze one of the current magazines based on earlier mentioned theoretical foundations. The analysis is performed on the magazine focused on the economical events and takes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cc9es/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DLOUHÁ, Markéta. \textit{Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/5e6htp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Aleš Polák -
Marketing divadel pro děti a mládež
Hana Procházková -
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany
Lucie Prosková -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková