Tvořivé myšlení a bilingvismus u dětí mladšího školního věku – Anna HOLÁ
Anna HOLÁ
Master's thesis
Tvořivé myšlení a bilingvismus u dětí mladšího školního věku
Creative thinking and bilingualism of primary school children
Abstract:
Diplomová práce byla realizována s cílem zjistit úroveň tvořivosti ve vazbě na dětský bilingvismus, a kde jedním z osvojených jazyků respondentů je český jazyk. Studie využívá kvantitativního přístupu, jako hlavní výzkumnou metodu studie využívá Urbanův figurální test tvořivého myšlení. Respondenty tvoří 26 bilingvních žáků žijící ve Velké Británii, ve věku od 6 - 11 let, přičemž jeden z jejich osvojených …moreAbstract:
The aim of this research was to find out level of creativity in relation to children´s bilingualism, and where Czech language is one of respondents´s use languages. The research uses a quantitative design. The research sample consists of 26 bilingual children aged 6 - 11 who live in Great Britain and Czech language is one of their languages as well. The equivalent control group consists of monolingual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucie Křeménková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLÁ, Anna. Tvořivé myšlení a bilingvismus u dětí mladšího školního věku. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights