Typológia spotrebiteľov na divadelnom trhu v Českej republike vzhľadom na vplyv referenčných skupín – Katarína Seifriedová
Katarína Seifriedová
Doctoral thesis
Typológia spotrebiteľov na divadelnom trhu v Českej republike vzhľadom na vplyv referenčných skupín
"The typology of consumers on the theatrical market in the Czech Republic with the regard to the influence of reference groups"
Abstract:
Doktorská disertační práce je zaměřená na divadelní trh v České republice a zkoumá vliv referenčních skupin na tomto trhu. Odborná literatura definuje tři typy vlivů referenčních skupin. Konkrétně jde o informační vliv, utilitární vliv a vliv vyjadřující hodnotu. Cílem doktorské disertační práce je vytvořit typologii spotřebitelů na divadelním trhu vzhledem na vzpomínaný vliv referenčních skupin. Jednotlivé …moreAbstract:
The doctoral thesis is focused on the theatrical market in the Czech Republic and examines the influence of the reference groups. The literature defines three types of influences of the reference groups. It specifically focuses on the information influence, the utilitarian influence and the influence expressing value. The aim of this doctoral thesis is to create a typology of consumers within the theatre …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/142774
Thesis defence
- Date of defence: 30. 9. 2020
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Jana Naščáková, Vratislav Kozák, Václav Friedrich
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEIFRIEDOVÁ, Katarína. \textit{Typológia spotrebiteľov na divadelnom trhu v Českej republike vzhľadom na vplyv referenčných skupín}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/5ei34i/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaDoctoral programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Angažované chování zákazníků e-shopu
Natalie Sýkorová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
Tereza Oralová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Štěpánka Vomočilová -
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
Václav Dedek -
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Petr Labor