Bc. Štěpánka Vomočilová

Diplomová práce

Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi

Typology of consumers and use their psychological characteristics in marketing practice
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat aktuální trendy v oblasti marketingu, a jaké má využití psychologie a její jednotlivé aspekty právě v tomto oboru. Diplomová práce se věnuje zhodnocením marketingové typologie spotřebitelů pro jednotlivé modely osobních vozů automobilky Škoda Auto. V úvodu práce jsou podrobně rozebrány nejnovější metody a využití psychologie v moderním marketingu a inovativní přínos …více
Abstract:
The aim of this thesis is to explore the latest trends in marketing and the use of psychology with its various aspects in this field. The thesis presents first analytical assessment of consumer typology with respect to different models of cars by Škoda Auto, the Czech automobile manufacturer. The introduction of the study offers an insight into the latest methods and employment of psychology in modern …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace