Typológia spotrebiteľov na divadelnom trhu v Českej republike vzhľadom na vplyv referenčných skupín – Katarína Seifriedová
Katarína Seifriedová
Disertační práce
Typológia spotrebiteľov na divadelnom trhu v Českej republike vzhľadom na vplyv referenčných skupín
"The typology of consumers on the theatrical market in the Czech Republic with the regard to the influence of reference groups"
Anotace:
Doktorská disertační práce je zaměřená na divadelní trh v České republice a zkoumá vliv referenčních skupin na tomto trhu. Odborná literatura definuje tři typy vlivů referenčních skupin. Konkrétně jde o informační vliv, utilitární vliv a vliv vyjadřující hodnotu. Cílem doktorské disertační práce je vytvořit typologii spotřebitelů na divadelním trhu vzhledem na vzpomínaný vliv referenčních skupin. Jednotlivé …víceAbstract:
The doctoral thesis is focused on the theatrical market in the Czech Republic and examines the influence of the reference groups. The literature defines three types of influences of the reference groups. It specifically focuses on the information influence, the utilitarian influence and the influence expressing value. The aim of this doctoral thesis is to create a typology of consumers within the theatre …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/142774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 9. 2020
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Jana Naščáková, Vratislav Kozák, Václav Friedrich
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEIFRIEDOVÁ, Katarína. \textit{Typológia spotrebiteľov na divadelnom trhu v Českej republike vzhľadom na vplyv referenčných skupín}. Online. Disertační práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ei34i/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Angažované chování zákazníků e-shopu
Natalie Sýkorová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
Tereza Oralová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Štěpánka Vomočilová -
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
Václav Dedek -
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Petr Labor