Vzdělávání žáků s kombinovaným postižením v praktické škole. – Martin KALETA
Martin KALETA
Bakalářská práce
Vzdělávání žáků s kombinovaným postižením v praktické škole.
The education of people with combined disabilities in the practical school.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vzděláváním žáků s kombinovaným postižením v rámci jejich výchovně-vzdělávacího procesu v praktické škole. Teoretická část se věnuje charakteristice kombinovaného postižení a jeho pojetím z pohledu školství. Dále vzděláváním žáků s kombinovaným postižením, zejména pak oblastí stravovacích návyků a sebe obsluhy a také se zaměřuje na oblast mentálního postižení, mentálního …víceAbstract:
Bachelor's dissertation deals with the education of pupils with multiple disabilities within their educational process in a practical school. The theoretical part is devoted to the characteristics of combined disability and its concepts from the perspective of education. Further education of children with multiple disabilities, especially in the area of eating habits and self-care and also focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALETA, Martin. Vzdělávání žáků s kombinovaným postižením v praktické škole.. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Využití KBT při práci s klienty s mentálním postižením v pobytové službě v kontextu sociální práce
Radka Vysloužilová -
Vývoj péče o osoby s mentálním postižením v Anglii a role neziskových organizací v tomto odvětví
Ondřej Suchý -
Příležitosti k arteterapeutické tvorbě osob s mentálním postižením v Itálii a v České republice
Jitka Novotná -
Analýza postojů intaktních žáků v třídním kolektivu žáka s mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání
Barbora Hrabcová -
Změny v poskytování sociálních služeb osobám s mentálním postižením v mikroregionu Náměšťsko
Barbora Chládková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková