Návrh projektu svatby celebrity jako supportu jejího osobního marketingu (Svatba jako spektakulární PR akce) – Ing. Marcela Lindnerová
Ing. Marcela Lindnerová
Bakalářská práce
Návrh projektu svatby celebrity jako supportu jejího osobního marketingu (Svatba jako spektakulární PR akce)
Project of Celebrity Wedding Like Support Personal Marketing (The wedding Like Spectacular PR Action)
Anotace:
Tato práce řeší téma konkrétního projektového marketingového zadání – tedy svatbu celebrity jako event, určený pro PR jejího osobního marketingu, tedy projekt sebeprezentace svého druhu. Vychází z obecné charakteristiky problematiky tvorby marketingového, komunikačního a mediálního mixu se zaměřením na kritéria výběru médií, na obecné projektování úspěšné komunikace se zákazníkem, a na oblast event …víceAbstract:
This document solves the theme of concrete project marketing problem – so the wedding of celebrity as event, appointed for PR of its personal marketing, so project of itself presentation of its kind. The project is coming out from general characteristic of problems of creation marketing, communications and media mix with focus on criteria of choices media on general projection of successful communication …víceKlíčová slova
personální marketing marketingový mix marketingový komunikační mix mediální mix kvantitativní kvalitativní a technická kritéria mediálního mixu projektování účinné komunikace event marketing event marketingová strategie role celebrit personal marketing marketing mix marketing communication mix medial mix quantitative qualitative technical criteria of medial mix projection of effectual communication event marketing strategy role of celebrities
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b94li/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LINDNEROVÁ, Marcela. \textit{Návrh projektu svatby celebrity jako supportu jejího osobního marketingu (Svatba jako spektakulární PR akce)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/5em62g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Studie vlivu vnitřních a vnějších podmínek na kvalitu prostředí v místnostech a budovách
Jan Barák -
Personální controlling a jeho využití v malých a středních podnicích
Edita Vacková -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha -
Návrh a implementace etického kodexu v podniku působící v odvětví Stravování a pohostinství
Markéta Čiperová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Komunikace v sektoru služeb
Patrik Hercík