Ing. Marcela Lindnerová

Bakalářská práce

Návrh projektu svatby celebrity jako supportu jejího osobního marketingu (Svatba jako spektakulární PR akce)

Project of Celebrity Wedding Like Support Personal Marketing (The wedding Like Spectacular PR Action)
Anotace:
Tato práce řeší téma konkrétního projektového marketingového zadání – tedy svatbu celebrity jako event, určený pro PR jejího osobního marketingu, tedy projekt sebeprezentace svého druhu. Vychází z obecné charakteristiky problematiky tvorby marketingového, komunikačního a mediálního mixu se zaměřením na kritéria výběru médií, na obecné projektování úspěšné komunikace se zákazníkem, a na oblast event …více
Abstract:
This document solves the theme of concrete project marketing problem – so the wedding of celebrity as event, appointed for PR of its personal marketing, so project of itself presentation of its kind. The project is coming out from general characteristic of problems of creation marketing, communications and media mix with focus on criteria of choices media on general projection of successful communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní