Analýza komunikační strategie sportovního klubu karate Keiko-ryu Shotokan – Jan HRONEK
Jan HRONEK
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie sportovního klubu karate Keiko-ryu Shotokan
Analysis of communication strategy of karate sports club Keiko-ryu Shotokan
Anotace:
Diplomová práce analyzuje používané komunikační nástroje sportovního klubu karate Keiko-ryu Shotokan a jejich reálný dopad na koncového zákazníka. V teoretické části se pojednává o marketingu a jeho specifikách v neziskovém a sportovním sektoru. Výsledková část je zaměřena na samotnou analýzu pomocí rozhovoru s vedením firmy a dotazníkem mezi zákazníky klubu.Abstract:
This thesis analyzes the use of communication tools of karate sports club Keiko-ryu Shotokan and their real impact on the end customer. The theoretical part deals with marketing and its specifics in the nonprofit and sports sector. The practical part is focused on the analysis using interview with the management company and using questionnaire with the club's customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRONEK, Jan. Analýza komunikační strategie sportovního klubu karate Keiko-ryu Shotokan. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Návrh komunikačního plánu vybrané neziskové organizace
Andrea Brucknerová -
Role marketingu v neziskové organizaci: Komunikační mix projektu ,,Podporuj mě...“ neziskové organizace DEJME DĚTEM ŠANCI
Tereza Tkadlecová -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Sandra Jiřiková -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva