Analýza Valdštejnské lodžie – Bc. Antonín Šimek, DiS.
Bc. Antonín Šimek, DiS.
Diplomová práce
Analýza Valdštejnské lodžie
Analysis of Valdstejn Loggia
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oživováním barokní památky Valdštejnská lodžie. Nezisková organizace Valdštejnské imaginárium zde organizuje unikátní dramaturgii současného scénického umění. Ze zchátralé památky se díky jejich úsilí stalo pulzující kulturní centrum. Oživení také nastartovalo vyšší investice do oprav památky. V praktické části byl proveden sociodemografický průzkum návštěvníků, Porterova …víceAbstract:
This thesis focuses on revival of the Baroque monument Valdstejn Loggia. Non-profit organization Valdštejnské imaginárium organizes here a unique dramaturgy of contemporary stage art. Thanks their effort derelict monument become a vibrant cultural center. The revival also started higher investments to reconstruction of the monument. Within practical part was done socio-demographic research of visitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/huxm7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelný model fungování kulturního centra - Kulturní centrum ve 21. století
Dagmar Bednáriková -
Revitalizace kulturně-společenských center malých obcí
Martin Nedvěd -
Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady budování velkých nákupních center
Eliška Chybová -
Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady budování velkých nákupních center
Linda Janoušková -
Ekonomické a sociokulturní dopady budování nákupních center v historických jádrech měst
Aliaksandra Maleikovich -
Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX
Aneta Hüblová -
Branding a propagace galerie plastik hořice
Tomáš Gregor -
Branding a propagace Galerie plastik Hořice
Tomáš Gregor