Podpora prodeje lifestylového měsíčníku JOY – Bc. Maria-Anna Omoscharka
Bc. Maria-Anna Omoscharka
Bakalářská práce
Podpora prodeje lifestylového měsíčníku JOY
Sales promotion of the lifestyle periodical JOY
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku podpory prodeje lifestylového měsíčníku JOY. Cílem práce bylo navrhnout efektivní podporu prodeje pomocí analýzy konkurenčního prostředí, prodaného nákladu a segmentace cílových skupin čtenářů. V první kapitole se zabývá typologií měsíčníků na českém mediálním trhu. Druhá kapitola se soustředí na postavení časopisu JOY na vydavatelském trhu, na analýzu …víceAbstract:
This bachelor thesis concentrates on the issue of sales promotion of the lifestyle monthly periodical JOY. The purpose of this thesis was to propound an effective sales promotion by analyzing the competition background, copies sold and the target groups of readers. In the first chapter it deals with the typology of monthly periodicals on the Czech media market. The second chapter concentrates on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jdet4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová -
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Miroslav Šebesta -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9
Nataliya Hulyayeva