Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem – Bc. Jan Vejvoda
Bc. Jan Vejvoda
Diplomová práce
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Methods and benefits of communication with the end user
Anotace:
Diplomová práce pojednává o přínosech komunikace s koncovým zákazníkem. Teoretická část se v první části zabývá vlastní komunikací, komunikačním procesem a významem funkční integrované komunikace všeobecně. Druhá část teoretické části se věnuje řízení vztahů se zákazníky a rozebírá rozdíl mezi transakčním a vztahovým marketingem v rámci řízení vztahů se zákazníky. Významná část je zde věnována pojmu …víceAbstract:
The thesis discusses the benefits of communication with the end customer. The theoretical part in the first section deals with communication process, communication itself and the importance of functional integrated communication in general. The second part of the theoretical section deals with customer relationship management and discusses the difference between transactional and relational marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fyjnn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová